miercuri, 18 iunie 2014

Arta de a asculta

Este important sa stii cum sa asculti, nu  doar pe oricine, ci si pe tine insuti. 


Daca am stii cum sa ne ascultam cu adevarat atunci ceva extraordinar se va intampla cu noi, pentru ca atunci fara nici o prejudecata, fara nici o influenta, putem merge la radacina problemei imediat. Dar daca am gasi o multime de argumente, am inventa explicatii sau contradictii pentru a vedea ceea ce este corect sau ce nu este corect si vom continua cu propriile noastre convingeri si idei, atunci nu vom descoperi adevarul cu privire la toate problemele noastre. Vom fi preocupati doar de propriile noastre concluzii, de proprile noastre convingeri si puncte de vedere.

 Deci, este foarte important sa stii cum sa asculti cu adevarat pentru ca daca  asculti cu adevarat pe cineva sau pe tine insuti atunci adevarul se va revela prin sine insusi.

Nu este nevoie sa exploram problemele noastre, este nevoie doar de ascultare, la fel cum am asculta sunetul unei pasari, in acest fel am putea face si cu celalalt.

Daca am putea asculta muzica fara nici o interpretare, doar sa asculti, atunci mintea se va clarifica de la sine. Daca este posibil, incercati sa va ascultati pe voi insiva cu intentia de a afla adevarul, dincolo de toate conceptele, de ceea ce acceptam sau respingem, dincolo de ceea ce ne place sau nu ne place.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu